Pomysł na naleśniki z

Macie czasami taką niemoc w wymyśleniu czegoś na obiad? Zdarza się czasami taki dzień, że zjadło by się coś innego a nie stale jakaś tam zupa czy mięso i ziemniaki. No nie każdy może sobie pozwolić na eksperymentowanie z wykwintnymi potrawami wiec na zwykły domowy obiadek zrobiłam naleśniki. Ta potrawa jest na tle uniwersalna, że może być na każdą porę dnia. Rano z jakimś dżemem, czy powidłami, albo jak kto woli na bardzo słodko to polecam krem czekoladowo-orzechowy. A na obiad to raczej musiało by być coś bardziej treściwego. Na szczęście naleśniki to takie cudo w które można zawinąć prawie wszystko, więc
i ja podsmażyłam lekko swoje placki. 
Na połowie każdego naleśnika poukładałam pokrojoną w paseczki szynkę, na to plasterki pomidora które posypałam ziołami prowansalskimi - oczywiście tak nie za dużo. Na koniec posypałam startym serem żółtym, ale czasami nie ścieram go tylko tnę w cienkie plasterki. Później zakrywam to drugą połową tego placka i zasmażam z obu stron tak złożony placek. 
Zamiast szynki można dać inną wędlinę, a czasami dodaję też ogóreczki/korniszonki pokrojone w plasterki, albo kawałeczki papryczki. wszystko zależy od tego na jakie smaki mamy akurat ochotę. Musiałabym spróbować poszukać jeszcze jakiś ciekawych pomysłów na nadzienie do naleśników, np. dodać jeszcze grzybki


Najgorszy moment podczas przygotowywania tego szybkiego dania jest obsmażanie złożonych placków kiedy czasami  wycieknie bokami roztopiony ser i zacznie strzelać, ale mimo to i tak są pycha:) No tylko te kalorie, ale co tam...






PL500x100cpm8881004_C4g.gif

2 komentarze:

  1. U mnie w domu furorę zrobiły naleśniki z parówkami - dzieło naszego studenta. W naleśnikach oprócz parówki: ser, pomidory, zioła. Tylko zwijane jak krokiety - ser wtedy nie wypływa :)
    A do tego sosy (pomidorowy lub czosnkowy) - pychota

    OdpowiedzUsuń
  2. pyszota, ja ostatnio odkrywam naleśniki właśnie nie na słodko, ale przyrządzone właśnie na sposób wytrawny. Pysznie brzmi ten przepis!!!

    Pozdrawiam
    Monika
    www.bentopopolsku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń